19 Jan 2011

Asus Core i7 Laptop Claims


Asus Core i7 Laptop Claims 12-Hour Battery Life

 fastest laptops usually get lousy battery life, but Asus has made a few innovations that supposedly net its memorably named UL80JT laptop an incredible 12 hours of battery life, despite its Core i7 processor. I really hope it's true.
The big change here is a real-time management system that re-clocks the processor on a moment-to-moment basis depending on what you're doing, which means light work should result in light power usage. That's how it can hit 12 hours of battery life despite the Core i7 and its Nvidia GeForce 310 GPU. We haven't been able to test it yet, since it was just announced at CES, but here's hoping the claims are anywhere near true

0 Komentar:

Posting Komentar

Sisihkan waktu Anda untuk berkomentar di Blog Saya karna komentar Anda sangat berguna Buat kemajuan Blog Saya....
Bagi Yang Ingin Berkomentar Silahkan Pilih Anonymous / Anonim apabila tidak punya akun google.. Terima Kasih !!

Komupdate Community

Add Facebook Aku Ya..

About Me

Foto Saya
Andi Dani Angga
Saya seorang siswa yang bersekolah di sma negeri 1 banda aceh... dan tepatnya kelas 2 sma dan umur saya 17 tahun... kegiatan-kegiatan yang saya lalui biasanya ngeblog, komputer, online, gamer, sholat, dan tidak lupa belajar... Sekian Profil Dari Saya Salam... Admin Komupdate
Lihat profil lengkapku

Translate This Blog


Please Don't Talk About SPAM Or Sara
By : Admin Komupdate